שאלות ותשובות נפוצות
כן, בהחלט. בשלב סיום ההזמנה תוכלו לבחור באופציה "באים לאסוף". לאחר קבלת ההזמנה באתר אנו יוצרים עימכם קשר על מנת להזמינכם למחסן UPS ולבצע את התשלום במעמד המוצר. יש לציין כי לקוח המצהיר על הגעתו למחסן אינו מחויב ע"ס הפרטים שהשאיר בהזמנת האתר ועל כן, יש להביא את כרטיס האשראי למחסן (במידה ואמצעי התשלום הינו כ.אשראי).
במקרה ומדובר בהזמנת מוצר דרך שליח (UPS) אכן ניתן לבצע הזמנה ללא מתן פרטי אשראי בתנאי ואמצעי התשלום החלופי יהיה תשלום מזומן שטרות. יש לציין כי חברת השליחויות UPS אינה מכבדת תשלום במזומן שטרות נישא מ- 5000 ₪ ועל כן, התנאי השני להזמנה- שאינה מחייבת השארת פרטי אשראי- באתר הינו ביצוע הזמנת מוצר שסכומו הכולל אינו עולה על 5000 ₪ כולל מע"מ. כמו כן, כנקוב דלעיל, הלקוח מוזמן תמיד להגיע למחסן UPS ולבצע רכישה כמו גם הזמנה בכרטיס אשראי/מזומן שטרות
החיוב נעשה אך ורק לאחר שהמוצר/ים שהוזמן/נו אכן קיים/ים במלאי ולא לפני כן. כמו כן, חברת BLAPTOP דורשת צילום ת.ז מזהה וצילום גשמי של כרטיס האשראי שיועברו במייל או בפקס על מנת להמשיך את תהליך הרכישה. אי לכך ובהתאם לזאת הלקוח אינו מחיוב טרם נוצר עימו קשר טלפוני או דרך דואר אלקטרוני ע"י אחד מסוכני החנות.
מעל מאה מוצרים עוברים תהליכי עדכון יומיומיים, הן במחירם והן במפרטיהם. לעיתים בגלל שגיאות הקלדה או טעויות במחירוני יבואנים פוקדות את אתרנו טעויות. במקרה של טעות נודיעכם וניתן לכם אפשרות לבטל/להחליף או לבחור לשלם את המחיר הנכון אך איננו "מפצים", "מתגמשים" או מחלקים מתנות על טעויות מערכתיות הפוקדות כל אתר ואתר. עם זאת, חברת סטור-טק ערנית דיו על מנת למנוע אי נעימויות כלפי הלקוח במקרים דלעיל ובהקדם האפשרי.
תוכלו לקבל משלוח בחינם באמצעות UPS חברה מובילה בשליחויות בארץ וחו"ל.
כן, ניתן לבטל הזמנה לפי חוק הגנת הצרכן.
בהתאם למדיניות החזרת/החלפת מוצר של חברת BLAPTOP -לפי תקנות חוק הגנת הצרכן
מודים לכם מראש, סטור-טק(מפעילה אתר BLAPTOP)