שירות סמארטפונים סמסונג
סמסונג מספקת אחריות על מכשיריה, שנתיים על סמארטפונים ו-3 שנים על
טאבלטים. לסמסונג צוות שירות מקצועי שישמח לטפל בעבורכם במכשירכם התקול.
האחריות של סמסונג ניתנת רק למכשירים שנרכשו דרך היבואן הרשמי שלה
בישראל, או דרך חנויות המוכרות מכשירים שיובאו על ידי היבואן הרשמי, כמו Notebookclub.
באפשרותכם לבדוק את תוקף האחריות שלכם בקלות ובחינם:
ישנן 2 דרכים לאיתור המספר הסידורי של המכשיר:
1. פתיחת מכסה הסוללה והוצאת הסוללה, המספר הסידורי יופיע מתחת לסוללה.
2. הקשה בחייגן: * ->
# -> 0 -> 6 -> #
לאחר מכן יש להיכנס לקישור הבא: כאן
להכניס את המספר הסידורי בתיבה וללחוץ "אישור".